Beoordelingen van Mr. Sushi Voorhout
Recente recensies
Rashaynie
Sushi was heerlijk, bestelling werd half uur later bezorgd, maar het was een vrijdagavond
Judith
Bijna 2 uur moeten wachten
Haley Bruinsma
Eten, was 1,5 later en de warme gerechten waren koud.
Lynn
Genoten!
Nicolet
Tussen de mail dat het onderweg was en het uiteindelijk bezorgd is , zat 70 min , dit merkte we helaas wel bij het eten van de sushi
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Mieke Sjardin
super!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
EEFJE
Als één van jullie BETERE KLANTEN nog maar weer es het volgende: KWALITEIT ........... P R I M A BEZORGING ......... UITERST VRIENDELIJK maar (zoals gewoonlijk) WEER VÉÉÉEL te LAAT ‼️ Zou om 19.15 uur komen Kregen om 19.17 uur bericht dat de bestelling onderweg was Kwam uiteindelijk om 19.58 uur ! Als wij dan daarna voor werk de deur uit moeten, hebben we nauwelijks de kans om op ons gemak van de (tóch PRIJZIGE) maaltijd te genieten. Vorige x x x ook al eens gemeld, maar geen enkele KLANTVRIENDELIJKE COMPENSATIE of REACTIE W A A R D E L O O S ‼️
Jolanda Kranenburg
Lekker gegeten!
Vera
Wederom super snel en heerlijk
JJteV
Tonijn en zalm nigiri, maki en sashimi waren weer van topkwaliteit!
Dessing
Altijd zeer goede kwaliteit en deze hard werkenende ploeg is heel aardig en ook flexibel en klantgericht! Aanrader
Heemskerk
Marcel Visser
Vanavond hebben wij een “Sushi for You” pakket besteld twv €32,50. Helaas hebben we niet kunnen genieten van deze box. Alles was droog, rijst en toppings proefden niet vers. De helft van de box hebben we kunnen weggooien. Omdat wij vaker bij jullie bestellen, onder verschillende namen, kunnen wij vergelijken met vorige bestellingen en deze keer sloeg jullie totaal de plank mis. We hopen niet dat dit een trend naar beneden is maar over deze (best wel) dure bestelling waren we totaal niet tevreden.
Joyce
Telefonisch niet verijkbaar reageren niet op mail ,Helaas telaat bezorgt en de helft van de maar van wat we hadden bestelt en Werd uiteindelijk half uur later bezorgt en de Edamame waren niet goed stonken en zagen er slecht uit we hebben ze weg moeten gooien
Jolanda
Altijd heerlijke sushi, maar dit keer zat er een nare bijsmaak aan de uramaki; de flamed salmon sashimi was wel lekker.
Monique
Het was weer heerlijk, preciies op tijd en een zeer vriendelijke bezorger, helaas had ik geen kleingeld voor hem
Denise
Heel lekker en vers!
JJteV
Hartelijk dank voor de extra sushi! De tekka maki was enigszins taai, maar voor het overige prima kwaliteit.
Turenhout
Zoals altijd , netjes op tijd bezorgd en heerlijke sushi
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Maarten
De bezorging duurde lang, maar kreeg wel een excuus. Dat was wel netjes. Het eten was wisselend. Sommige rollen waren droog, andere hard. Was niet helemaal zoals we gewend waren van mr sushi. Hopelijk volgende keer weer beter.
Sabine
Het eten was heerlijk! Alleen kan de communicatie over de bezorgtijdc echt beter. Ik bestel en zie dat het een uur later bezorgd kan worden, dus ik besluit de bestelling af te ronden. Bezorgtijd blijkt dan nog eens 40 minuten later te worden. Dat had ik graag van tevoren geweten. Ik heb er alle begrip voor dat het druk is, maar dan weet ik wat ik kan verwachten. Toen de bestelling er na 2 uur nog niet was heb ik gebeld. Ben vriendelijk te woord gestaan en er is alles aan gedaan om de bestelling bij mij te bezorgen. Mijn tip is dus: zet duidelijker neer welke bezorgtijd ik kan verwachten voordat ik de bestelling definitief maak, of geef bijvoorbeeld aan dat je alleen kunt afhalen.
Martin
Bezorging ruim 2 uur na bestelling. Wat warm had moeten zijn was al koud, andere sashimi gekregen dan besteld. Kwaliteit verder wel ok.
Lisanne Rens
Wij hadden een klacht. In de sushi Californië Rol zat om de krab stukjes nog plastic. Mijn man haalde het uit zijn mond tijdens het eten. In totaal zat het nog in 4 sushi rolletjes verwerkt. We begrijpen dat het mensen werk is en er fouten gemaakt kunnen worden maar eigelijk kan dit natuurlijk niet. Echt lekker eet je hierna niet meer.
Nick
Sushi was van erg goede kwaliteit en het is leuk dat er vaak een actie is. Ondanks de carnaval toch binnen een uur geleverd.
JJteV
De sushi box bevatte een nigiri zalm en tonijn te weinig!
Marjo de Fluiter
altijd heerlijk
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Janneke van Steijn
Het was heerlijk
Carmen
Voor de tweede keer hier besteld. Bij de eerste bestelling duurde het bezorgen erg lang. Maar de Sushi was goed alleen koud. Dus voor de tweede keer besteld de bezorgtijd was wederom weer uitgesteld en duurde 90 minuten! Heel erg slecht en dit was dan ook de laatste keer dat wij hier bestellen.
Esther
Heerlijke sushi en weer precies op de tijd bezorgd die ik had aangevraagd.
Henk
Verhouding prijs/hoeveelheid is niet in balans. Bij een AH XL (Sushi daily dagelijks vers gemaakt) krijg je beduidend meer voor je geld.
JJteV
Heerlijk zoals altijd 👍
Mariska
Bezorging was vlot, vriendelijke jongen, sushi was lekker. Dit was de eerste bestelling en tot zover tevreden.
Roel
Brent
Jeanet van den Bosch-
Was weer heerlijk optijd in huis .genoten
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Wendy
Petra
De sushi was zo als altijd super goed, echt heeerlijk. We.hadden om kwart voor 6 besteld we wisten dat het langer ging duren dan normaal, er werd nu bezorgd om 8 uur dit duurde wel erg lang vinden wij, er werden excuses aangeboden en bij de bestelling nog wat frisdrank, het loopt wel eens zo....jammer, maar we.hebben er niet minder van genoten.
Bram Langevoort
Helaas hebben wij geen goede ervaring met Mr. Sushi. De ‘warme’ gerechten waren echt koud, het vlees op de spiesjes leek op rest afval - zo klein. Daarbij duurde het meer dan 2 uur voordat we onze bestelling hebben ontvangen.
Dianne
Heerlijk zoals altijd!
Marjo
De sushi was lekker maar we moesten er 2,5 op wachten! Mijn zoon had dat de vorige keer ook al. Daar moeten jullie echt wat aan doen!
Linda
Genoten!
Mar
Sorry, de suchi vond ik deze keer niet lekker. Familie schotel voor 60 euro waar al zo heel veel dingen als opvulling leken. De grote sushi met een soort ei bijvoorbeeld. Heel veel grote sushi’s met tonijn en krap. Dit was geen verfijnd assortiment maar meer een grote schaal opgevuld met de wat goedkopere soorten sushi. Daarnaast leek het net of ze al wat ouder waren en ze waren echt ijs koud. Nee, ik heb deze keer niet genoten van jullie sushi. Het was echt een schotel: veel voor veel en snel klaar. Voorlopig dus even geen sushi meer
Marcella
Super misleidende informatie over kortingscode waardoor we de helft van het eten hebben ontvangen dan we hebben besteld! S.v.p. het systeem aanpassen of contact opnemen met de besteller. Echt super onhandig en heel ontevreden
Van Duijvenvoorde
We hebben er van genoten het was fantastisch. De bestelling werd wat later gebracht maar ik werd gebeld dat het wat later werd. Super netjes volgende keer zie je ons weer 👍🏻
Baz
3 uur gedaan over bezorging, sushi plakte, was niet vers, en bezorger was uitermate onvriendelijk, geen begroeting, geen woord gezegd, aangebeld, bestelling in me handen geduwd, en weggelopen
zeearend
ik vind erg jammer dat 2de keer zolang moeten wachten normaal uurtje en nu 2 uurtje vind ik bizar te lang
E
Sushi was goed maar de bezorging verschrikkelijk.. 1 uur lang moeten wachten en dan 10% korting krijgen schandlig..
Ten Berge
Kwaliteit is goed alleen de Bestelling werd 45 minuten te laat geleverd.
Rob
Marc Hardenberg
Voorhout
Wendy
Maud
Wij hadden om 18:00 besteld, kregen een mail dat het er om 19:15 zou zijn, vervolgens om 20:00 nog steeds niks en toen we belde werd er gezegd dat de bezorger onderweg was. Uiteindelijk hadden we de sushi om 20:30 pas. Het was wel erg lekker, maar op de website staat “razendsnel bezorgd” en daar klopt niks van.
Corien
Super lekkere sushi, altijd weer! Door de week altijd op tijd bezorgd en in het weekend speling van Max 15 minuten! Super dus!!!
Rick
2,5 uur gewacht op een pokébowl en vier stukjes gyoza. Die laatste waren ijskoud, beetje zonde voor 1,50 per hapje. Pokébowl zelf was erg lekker maar ik zou het niet snel nog een keer durven bestellen met zo'n wachttijd.
Linda
Normaal altijd super tevreden. Helaas was de rijst dit keer harder en leek het alsof het al even geleden gemaakt was. Hopelijk de volgende keer weer zo tevreden als anders.
Vincent
18uur besteld , 1945uur gebeld waar het blijft. Daarna 2015uur weer gebeld , en nu was het onderweg... 2030uur gekregen, gyoza koud en sushibox matig... alleen de losse rolls waren vers en lekker
Marcel Montanus
Het bezorgen kostte met dan 2 uur wat van tevoren niet bekend was. De sojabonen en de tempura waren koud bij de bezorging. Dit terwijl we nog geen 3 minuten vanaf de winkel wonen. Ik ben zelfs naar de winkel geweest om te vragen waar het bleef, maar was al onder zeiden ze. Toen nog zelfs 10 minuten thuis gewacht. Excuses waren op z'n plaats geweest, Volgende keer bestel ik er bij shabu, want daar heb ik nooit zo lang hoeven te wachten en daar komt het wel warm aan.
Alida de Groot
Super service, altijd vriendelijk en behulpzaam. En de sushi is gewoon lekker!
Lidy
Erg lekker en top service!
Alan Ramkirpal
Great tasting Sushi, and delivery on time. Great Service.
Maria
Allemaal erg smaakvol en heel snel geleverd!
Pauline
Brenda
Heerlijke verse sushi. En goed gevuld
Esther
Marcel Budding
Heerlijke sushi
Jacqueline
Marga van Dan
Heerlijke sushi, prima assortiment
JJteV
Mayra
De bezorging was dit keer gelukkig vlotter, heel fijn! Alleen hadden wij 2 pokebowls met kerriemayo en extra kerriemayo. De extra kerriemayo was inderdaad kerriemayo, de standaard portie was gewone mayo, dus dat was balen, zelf kerrie erover gooien gaf niet hetzelfde resultaat. We hadden gratis veggie roll besteld en kregen tonijn met 2 vegetariërs ook niet handig. Dus ik denk dat extra aandacht voor de bestelling wel op zn plaats is. De kwaliteit van het eten was wel goed alleen niet geheel wat we besteld hadden.
mieke
heerlijk
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Marc Hardenberg
Wendy Alves
De bezorging duurde lang (> 1 uur) bij de optie bezorg zo snel mogelijk en was nog verder dan de eerst mogelijke besteltijd. De optie bezorg zo snel mogelijk schept verwachting /verwarring dat het eerder lukt.
JG
Heerlijke verse sushi. Er was een fout in de bestelling maar na bellen werd het netjes opgelost.
Alex
Ik koos voor levering z.s.m. en toen kreeg ik een tijd door die ruim later was dan de eerst mogelijke specifieke bezorgtijd die ik had kunnen kiezen. Vervolgens vindt de daadwerkelijke bezorging bijna een half uur na die aangegeven tijd plaats. Ik heb begrip voor drukte maar dan moet je duidelijker zijn in de mogelijkheden.
Karina
Heerlijk gegeten
Carlijn Heemskerk
Normaal altijd erg tevreden. Dit keer kwam de sushi helaas 1 uur en 15 minuten te laat, een sorry werd niet gezegd.. we hadden de crispy tuna roll, maar die was ook niet meer warm. Een tegenvaller want we zijn normaal altijd erg tevreden over jullie.
Vink
Enorm lekkere sushi. Op tijd besteld, dus op afgesproken tijd geleverd, anders best lang wachten op de zaterdag.
Erik
Heerlijke sushi en pokebowl. Ook prima op tijd bezorgd.
Vera
Supersnel en wederom heerlijk!!!
Eugénie
Sushi ebi was koud en de gyoza ook. Geen sojasaus, wasabi of gember erbij
Fatih Tuncer
Cindy
Supersnel en heerlijk als altijd, het zou nog lekkerder zijn geweest als deze keer de avocado ook in mijn vegan poke bowl was gedaan. Volgende keer gaat het vast weer goed !
anne
Petra
Zoals altijd erg lekker. Helaas duurde het 2,5 uur na bestelling voordat deze bezorgd werd. Dit week een uur af van de verwachte bezorgtijd.
Neil Duffin
Always wonderful food. Thanks everyone 🙂
Lynn
Heerlijk gegeten.
John
We hebben weer genoten van de sushi. Bedankt. Het was erg lekker.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Joeri
Ik had een sushibox for 1. Maar deze was echt niet lekker. Had het idee dat deze niet vers waren gemaakt. Weinig vulling en veel rijst. Wij bestellen best vaak bij jullie, maar dit viel helaas erg tegen. Ik zou deze denk niet nog een keer bestellen.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Marc Hardenberg
Voorhout
Carla Cisternas
It took almost 2 hours
-
Ruim 2,5u, bijna 3 uur moeten wachten op 2 rolletjes sushi. Niet normaal. Ondanks drukte in het weekend mag het niet zo lang duren.
Reactie van Mr. Sushi
Hi, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
Ingrid van der wouden
We hebben de bestelling om 18u al geplaatst en het werd pas om 20:40u bezorgd en dat in eigen dorp! Bizar hoelang de levertijd is, ook geen tegemoetkoming voor het lange wachten in welke vorm dan ook. Dit weerhoud me er echt van om een volgende keer weer bij jullie te bestellen.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Ingrid, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
Martine
Besteld om 6.21 en bezorgd om 9.16. Hoe dan? Geen korting, geen excuses. Geen aanrader dus want als je zolang moet wachten is een gratis maaltijd een mooie vergoeding voor het wachten. Belachelijk, doe iets aan de organisatie en de voorbereiding van je maaltijden. Hoe kun je dit blijven doen en niets verbeteren?
Reactie van Mr. Sushi
Hi Martine, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling. Daarnaast gaan we aan de slag met uw feedback.
Silvia
Het eten is erg lekker echter de aflevertijd was vandaag bizar lang. Om half zeven bestellen en dan pas om tien over negen afgeleverd terwijl de aflevering rond achten zou zijn is niet fijn. En als er dan als goedmaken een frisse beloofd wordt en die zit er niet bij is dat pech voor ons maar ook een beetje een lange neus van jullie naar ons. Volgende keer graag beter 😉
Reactie van Mr. Sushi
Hi Silvia, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn. Mail ons daarnaast graag nog eventjes, dan compenseren we u alsnog graag voor een volgende bestelling.
Hayck
Normaal zijn we altijd erg tevreden. Vandaag werd de sushi 1 uur te laat bezorgd. De sushi viel uit elkaar. We hebben geprobeerd te bellen (6x) maar we kwamen er niet doorheen. Het was erg jammer want we moesten binnen 10min ons eten naar binnen werken omdat we naar een familiebijeenkomst moesten. Dit keer niet kunnen genieten van de sushi.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Silvia, vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op u bestelling. Onze oprechte excuses voor dit ongemak. We zullen de volgende keer weer extra ons best doen om netjes op tijd te zijn. Daarnaast onze excuses voor de telefonische onbereikbaarheid. Mail ons daarnaast graag nog eventjes, dan compenseren we u alsnog graag voor een volgende bestelling.
Lisa
Theo Zandbergen
Kim
Altijd een feestje als Mr sushi kookt. Veel variatie en keuze. Ook fijn dat we overal de allergenen bij staan. Bestelling word altijd netjes bezorgd op de aangegeven tijd. Zeker een aanrader.
EEFJE
Het was weer HÉÉRLIJK ‼️ Jammer genoeg (zoals de laatste tijd bijna gewoonlijk) 3 kwartier TE LAAT. Aardige bezorger kan er niets aan doen maar misschien JULLIE ORGANISATIE beter op orde brengen. Als wij na aflevering nog aan het werk moeten, hebben we nauwelijks tijd om van de sushi te genieten. WEL JAMMER DUS want de prijs is toch fors genoeg
Reactie van Mr. Sushi
Hi Eefje, bedankt voor uw beoordeling en feedback. We gaan hiermee aan de slag en onze excuses voor het ongemak.
Peter
1.5 uur wachten op de bestellin vind ik erg lang
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Peter, onze excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u graag voor een volgende bestelling.
Reactie van Mr. Sushi
Hi Carla, we're very sorry for the delay of your order. Please send us an e-mail, so we can compensate you for your next order.