Beoordelingen van Mr. Sushi Voorhout

Recente recensies

4.0
Van rijn
13 mei 2025

Niets op aan te merken.

Ntaah
12 mei 2025

Helaas was de ebi roll deze keer niet goed bereid en niet lekker. Het leek wel rubber en was niet goed gebakken. Er was ook een andere roll die te lang was gebakken en daardoor niet van goede smaak of kwaliteit was. Eigenlijk is dit de eerste keer dat zoiets gebeurt, want ik geniet normaal altijd van mijn bestelling bij MR. Sushi.

Dennis
12 mei 2025

Bestelling pas na 2.5u ontvangen, dit gebeurd helaas vaker..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolanda Kranenburg
12 mei 2025

Lekker gegeten, bezorging duurde wat langer dan normaal maar t zal ivm Moederdag ongetwijfeld erg druk zijn geweest.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laura
12 mei 2025

Altijd heerlijke sushi. Bezorgster was heel netjes en vriendelijk. Zou hier zeker weer bestellen!

Han
12 mei 2025
Erika Jonkers
11 mei 2025

Het eten is altijd lekker, maar komt bijna altijd te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolande van Wagtendorff van Rijn
10 mei 2025

Zo tevreden , bestel bijna elke week. Altijd keurig op tijd en heerlijk eten!!!!

Lot
10 mei 2025

Héérlijke gyoza’s!

Mees
9 mei 2025
Turenhout
9 mei 2025

Top zoals altijd

R
7 mei 2025
Chanyal
5 mei 2025

Wij hebben bewust vroeg besteld om 17.00 uur om te laten leveren om 19.00 uur. Om 19.45 uur kregen we paas de bestelling.

Carla
3 mei 2025

Weer heerlijk gegeten!!

Petra
1 mei 2025
Britt
30 april 2025

Sushi is van goede kwaliteit verse producten en echt heeeeel lekker

Leonie
25 april 2025
diana
24 april 2025

snelle service en bezorging! Het eten was heerlijk!

Marije Moene
23 april 2025

Genoten van deze sushi. En niet voor het eerst. Ik bestel regelmatig bij mr Sushi Voorhout en ben van mening dat het de beste sushi uit de omgeving is. Zeer vers, goede producten, veel variatie en de medewerkers zijn klantvriendelijk en aardig in het contact. Absolute aanrader.

Cobie van Haeften
22 april 2025

Het was heerlijk. En de bestelling precies op tijd.

Van Drongelen
22 april 2025

Weinig verschil in smaak. De volgende keer iets anders bestellen

Yolanda van Werkhoven
20 april 2025

Top kwaliteit

M H
20 april 2025
Marc
19 april 2025

Prima sushi 🍱, wel wat late bezorging omdat het druk was.

Willem van Duijn
19 april 2025

Smaak was prima, maar het waren nogal slordige sushi,s ze viel soms direct uitelkaar, dus bijna niet te eten met stokjes

Saskia
18 april 2025
Yvette Smit
15 april 2025

Keurig op tijd bezorgd en het was weer heerlijk.

JJteV
15 april 2025

Zalm sashimi smelt op de tong!

Valery
15 april 2025

Normaal gesproken neem ik altijd een Box C, lekker, maar met de korting op het moment op de uramaki en de special rolls nu even wat andere dingen geproefd deze keer en dat is heel goed bevallen!

Smit
13 april 2025
Melchers
7 april 2025

De poke bowls waren heerlijk, de bestelling kwam een half uur te laat..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maaike
6 april 2025

Ik bestel altijd dezelfde 1 persoons box. Erg lekker! Ik vond het goed dat je kan aanvinken, geen stokjes, soja enz omdat ik dat toch in huis heb.. helaas heb ik dit alsnog gewoon gekregen. Ook duurde het deze keer 2,5 uur voordat ik mn bestelling kreeg, dat vind ik wel extreem lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Juliette
4 april 2025

Altijd super tevreden!!

Anne
4 april 2025

Alles was lekker, we hadden er alleen geen sojasaus bij gekregen terwijl we voor extra hadden gevraagd.

Vera
3 april 2025
Fatima
3 april 2025

Heerlijke verse sushi! En ook snel bezorgd. Ik ben daarom ook een vaste klant.

Petra
31 maart 2025

Echt fantastisch....zoals altijd :) Bedankt weer.

Van Nieuwkoop
31 maart 2025

Wij bestellen regelmatig bij jullie maar is bijna altijd te laat, de bestelling van gister van 45 minuten te laat, zou netjes iets te laten weten als t zoveel later komt

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rosanne
30 maart 2025

De sushi was droog en smaakloos en de vis was vlekkerig alsof het bevroren en ontdooid is geweest. Het duurde 1,5 uur voordat mijn boxje voor 2 personen geleverd was. Dat vond ik behoorlijk lang. Als ik dat van te voren had geweten, had ik niet besteld.

Henriette van Duijvenvoorde
30 maart 2025

Helaas 2 uur en 15 min moeten wachten op onze bestelling.

Willem
29 maart 2025

Kwaliteit van de sushi wat prima. Lekker gegeten. De box was een beetje rommelig. De saus zat werkelijk overal op.

Eline
29 maart 2025

We hebben heerlijk genoten!

Erik Camphens
29 maart 2025

Zeer vers en goed

Rashaynie
28 maart 2025

Sushi was heerlijk, bestelling werd half uur later bezorgd, maar het was een vrijdagavond

Judith
27 maart 2025

Bijna 2 uur moeten wachten

Haley Bruinsma
26 maart 2025

Eten, was 1,5 later en de warme gerechten waren koud.

Lynn
26 maart 2025

Genoten!

Nicolet
24 maart 2025

Tussen de mail dat het onderweg was en het uiteindelijk bezorgd is , zat 70 min , dit merkte we helaas wel bij het eten van de sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mieke Sjardin
23 maart 2025

super!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

EEFJE
23 maart 2025

Als één van jullie BETERE KLANTEN nog maar weer es het volgende: KWALITEIT ........... P R I M A BEZORGING ......... UITERST VRIENDELIJK maar (zoals gewoonlijk) WEER VÉÉÉEL te LAAT ‼️ Zou om 19.15 uur komen Kregen om 19.17 uur bericht dat de bestelling onderweg was Kwam uiteindelijk om 19.58 uur ! Als wij dan daarna voor werk de deur uit moeten, hebben we nauwelijks de kans om op ons gemak van de (tóch PRIJZIGE) maaltijd te genieten. Vorige x x x ook al eens gemeld, maar geen enkele KLANTVRIENDELIJKE COMPENSATIE of REACTIE W A A R D E L O O S ‼️

Jolanda Kranenburg
22 maart 2025

Lekker gegeten!

Vera
22 maart 2025

Wederom super snel en heerlijk

JJteV
22 maart 2025

Tonijn en zalm nigiri, maki en sashimi waren weer van topkwaliteit!

Dessing
16 maart 2025

Altijd zeer goede kwaliteit en deze hard werkenende ploeg is heel aardig en ook flexibel en klantgericht! Aanrader

Heemskerk
15 maart 2025
Marcel Visser
15 maart 2025

Vanavond hebben wij een “Sushi for You” pakket besteld twv €32,50. Helaas hebben we niet kunnen genieten van deze box. Alles was droog, rijst en toppings proefden niet vers. De helft van de box hebben we kunnen weggooien. Omdat wij vaker bij jullie bestellen, onder verschillende namen, kunnen wij vergelijken met vorige bestellingen en deze keer sloeg jullie totaal de plank mis. We hopen niet dat dit een trend naar beneden is maar over deze (best wel) dure bestelling waren we totaal niet tevreden.

Joyce
15 maart 2025

Telefonisch niet verijkbaar reageren niet op mail ,Helaas telaat bezorgt en de helft van de maar van wat we hadden bestelt en Werd uiteindelijk half uur later bezorgt en de Edamame waren niet goed stonken en zagen er slecht uit we hebben ze weg moeten gooien

Jolanda
15 maart 2025

Altijd heerlijke sushi, maar dit keer zat er een nare bijsmaak aan de uramaki; de flamed salmon sashimi was wel lekker.

Monique
14 maart 2025

Het was weer heerlijk, preciies op tijd en een zeer vriendelijke bezorger, helaas had ik geen kleingeld voor hem

Denise
11 maart 2025

Heel lekker en vers!

JJteV
10 maart 2025

Hartelijk dank voor de extra sushi! De tekka maki was enigszins taai, maar voor het overige prima kwaliteit.

Turenhout
9 maart 2025

Zoals altijd , netjes op tijd bezorgd en heerlijke sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Maarten
9 maart 2025

De bezorging duurde lang, maar kreeg wel een excuus. Dat was wel netjes. Het eten was wisselend. Sommige rollen waren droog, andere hard. Was niet helemaal zoals we gewend waren van mr sushi. Hopelijk volgende keer weer beter.

Sabine
9 maart 2025

Het eten was heerlijk! Alleen kan de communicatie over de bezorgtijdc echt beter. Ik bestel en zie dat het een uur later bezorgd kan worden, dus ik besluit de bestelling af te ronden. Bezorgtijd blijkt dan nog eens 40 minuten later te worden. Dat had ik graag van tevoren geweten. Ik heb er alle begrip voor dat het druk is, maar dan weet ik wat ik kan verwachten. Toen de bestelling er na 2 uur nog niet was heb ik gebeld. Ben vriendelijk te woord gestaan en er is alles aan gedaan om de bestelling bij mij te bezorgen. Mijn tip is dus: zet duidelijker neer welke bezorgtijd ik kan verwachten voordat ik de bestelling definitief maak, of geef bijvoorbeeld aan dat je alleen kunt afhalen.

Martin
9 maart 2025

Bezorging ruim 2 uur na bestelling. Wat warm had moeten zijn was al koud, andere sashimi gekregen dan besteld. Kwaliteit verder wel ok.

Lisanne Rens
8 maart 2025

Wij hadden een klacht. In de sushi Californië Rol zat om de krab stukjes nog plastic. Mijn man haalde het uit zijn mond tijdens het eten. In totaal zat het nog in 4 sushi rolletjes verwerkt. We begrijpen dat het mensen werk is en er fouten gemaakt kunnen worden maar eigelijk kan dit natuurlijk niet. Echt lekker eet je hierna niet meer.

Nick
5 maart 2025

Sushi was van erg goede kwaliteit en het is leuk dat er vaak een actie is. Ondanks de carnaval toch binnen een uur geleverd.

JJteV
5 maart 2025

De sushi box bevatte een nigiri zalm en tonijn te weinig!

Marjo de Fluiter
4 maart 2025

altijd heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janneke van Steijn
3 maart 2025

Het was heerlijk

Carmen
3 maart 2025

Voor de tweede keer hier besteld. Bij de eerste bestelling duurde het bezorgen erg lang. Maar de Sushi was goed alleen koud. Dus voor de tweede keer besteld de bezorgtijd was wederom weer uitgesteld en duurde 90 minuten! Heel erg slecht en dit was dan ook de laatste keer dat wij hier bestellen.

Esther
2 maart 2025

Heerlijke sushi en weer precies op de tijd bezorgd die ik had aangevraagd.

Henk
27 februari 2025

Verhouding prijs/hoeveelheid is niet in balans. Bij een AH XL (Sushi daily dagelijks vers gemaakt) krijg je beduidend meer voor je geld.

JJteV
26 februari 2025

Heerlijk zoals altijd 👍

Mariska
25 februari 2025

Bezorging was vlot, vriendelijke jongen, sushi was lekker. Dit was de eerste bestelling en tot zover tevreden.

Roel
24 februari 2025
Brent
24 februari 2025
Jeanet van den Bosch-
24 februari 2025

Was weer heerlijk optijd in huis .genoten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Wendy
23 februari 2025
Petra
23 februari 2025

De sushi was zo als altijd super goed, echt heeerlijk. We.hadden om kwart voor 6 besteld we wisten dat het langer ging duren dan normaal, er werd nu bezorgd om 8 uur dit duurde wel erg lang vinden wij, er werden excuses aangeboden en bij de bestelling nog wat frisdrank, het loopt wel eens zo....jammer, maar we.hebben er niet minder van genoten.

Bram Langevoort
23 februari 2025

Helaas hebben wij geen goede ervaring met Mr. Sushi. De ‘warme’ gerechten waren echt koud, het vlees op de spiesjes leek op rest afval - zo klein. Daarbij duurde het meer dan 2 uur voordat we onze bestelling hebben ontvangen.

Dianne
23 februari 2025

Heerlijk zoals altijd!

Marjo
23 februari 2025

De sushi was lekker maar we moesten er 2,5 op wachten! Mijn zoon had dat de vorige keer ook al. Daar moeten jullie echt wat aan doen!

Linda
22 februari 2025

Genoten!

Mar
22 februari 2025

Sorry, de suchi vond ik deze keer niet lekker. Familie schotel voor 60 euro waar al zo heel veel dingen als opvulling leken. De grote sushi met een soort ei bijvoorbeeld. Heel veel grote sushi’s met tonijn en krap. Dit was geen verfijnd assortiment maar meer een grote schaal opgevuld met de wat goedkopere soorten sushi. Daarnaast leek het net of ze al wat ouder waren en ze waren echt ijs koud. Nee, ik heb deze keer niet genoten van jullie sushi. Het was echt een schotel: veel voor veel en snel klaar. Voorlopig dus even geen sushi meer

Marcella
21 februari 2025

Super misleidende informatie over kortingscode waardoor we de helft van het eten hebben ontvangen dan we hebben besteld! S.v.p. het systeem aanpassen of contact opnemen met de besteller. Echt super onhandig en heel ontevreden

Van Duijvenvoorde
21 februari 2025

We hebben er van genoten het was fantastisch. De bestelling werd wat later gebracht maar ik werd gebeld dat het wat later werd. Super netjes volgende keer zie je ons weer 👍🏻

Baz
18 februari 2025

3 uur gedaan over bezorging, sushi plakte, was niet vers, en bezorger was uitermate onvriendelijk, geen begroeting, geen woord gezegd, aangebeld, bestelling in me handen geduwd, en weggelopen

zeearend
17 februari 2025

ik vind erg jammer dat 2de keer zolang moeten wachten normaal uurtje en nu 2 uurtje vind ik bizar te lang

E
15 februari 2025

Sushi was goed maar de bezorging verschrikkelijk.. 1 uur lang moeten wachten en dan 10% korting krijgen schandlig..

Ten Berge
15 februari 2025

Kwaliteit is goed alleen de Bestelling werd 45 minuten te laat geleverd.

Rob
15 februari 2025
Marc Hardenberg
15 februari 2025

Voorhout

Wendy
15 februari 2025
Maud
15 februari 2025

Wij hadden om 18:00 besteld, kregen een mail dat het er om 19:15 zou zijn, vervolgens om 20:00 nog steeds niks en toen we belde werd er gezegd dat de bezorger onderweg was. Uiteindelijk hadden we de sushi om 20:30 pas. Het was wel erg lekker, maar op de website staat “razendsnel bezorgd” en daar klopt niks van.

Corien
15 februari 2025

Super lekkere sushi, altijd weer! Door de week altijd op tijd bezorgd en in het weekend speling van Max 15 minuten! Super dus!!!

Rick
15 februari 2025

2,5 uur gewacht op een pokébowl en vier stukjes gyoza. Die laatste waren ijskoud, beetje zonde voor 1,50 per hapje. Pokébowl zelf was erg lekker maar ik zou het niet snel nog een keer durven bestellen met zo'n wachttijd.

Linda
15 februari 2025

Normaal altijd super tevreden. Helaas was de rijst dit keer harder en leek het alsof het al even geleden gemaakt was. Hopelijk de volgende keer weer zo tevreden als anders.

Vincent
15 februari 2025

18uur besteld , 1945uur gebeld waar het blijft. Daarna 2015uur weer gebeld , en nu was het onderweg... 2030uur gekregen, gyoza koud en sushibox matig... alleen de losse rolls waren vers en lekker

Marcel Montanus
15 februari 2025

Het bezorgen kostte met dan 2 uur wat van tevoren niet bekend was. De sojabonen en de tempura waren koud bij de bezorging. Dit terwijl we nog geen 3 minuten vanaf de winkel wonen. Ik ben zelfs naar de winkel geweest om te vragen waar het bleef, maar was al onder zeiden ze. Toen nog zelfs 10 minuten thuis gewacht. Excuses waren op z'n plaats geweest, Volgende keer bestel ik er bij shabu, want daar heb ik nooit zo lang hoeven te wachten en daar komt het wel warm aan.