Beoordelingen van Mr. Sushi Voorhout

Recente recensies

5.0
Robbie Tetteroo
25 januari 2023

Het was wederom heerlijk !! Super lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel .. ga zo door toppers

cees montagne
23 januari 2023

prima geholpen alles op tijd lekker gegeten

Ewelina
22 januari 2023

Altijd super lekker 🙂

MZ
21 januari 2023

Heel lekker, alleen jammer dat er maar 1 fortune cookie bij zit, terwijl je voor meerdere personen besteld. Behalve dat zeer tevreden :)

Annemarie
21 januari 2023

2 boxen en wat losse bijgerechten besteld. Allemaal even heerlijk. Voldoende voor het aantal personen dat staat aangegeven. Het werd precies op de aangegeven tijd bezorgd. Dit gaan we zeker vaker doen!

Rosalie
20 januari 2023

Was weer heerlijk!

Olaf
19 januari 2023

We hadden de maki mix besteld en kregen de vega maki mix. 1 telefoontje en binnen 5 min stond de goede bestelling aan de deur. Echt top!

Yvonne
18 januari 2023

Wij genieten telkens weer van de sushi.

Marjo
16 januari 2023

Super vers!!! Heerlijk gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ewelina
16 januari 2023

Heel lekker!!!

Larissa Westerhof
15 januari 2023

Bezorging bijna 30 minuten laten dan gepland. Wel netjes gebeld om te laten weten dat deze iets later zou komen. Maar dit was wel veel later… De Poke Bowl zalm was lekker. Alleen mag de zalm er best wat royaler aan toegevoegd worden. En wat meer variatie aan groenten zou fijn zijn!. Iets meer dressing ook prettiger.

Frank
14 januari 2023
Sandra
12 januari 2023

Heerlijke sushi!

Kasper Falke Jensen
9 januari 2023

There is always room for improvement, therefore the 4 stars, but our general impression is that the quality vs. price is very good. Regarding the Fall Flavour Box - think about the topping - 3 of 5 have fried onions on top ...it becomes a little monotonously. Ie. the flamed salmon nigiri could just have chives or spring onion. The fried onions goes very well with the surf n' turf.

fam Arroyo
9 januari 2023

Heerlijk weer en prima ontvangen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
9 januari 2023
Jan-Jaap Verstelle
8 januari 2023

Sashimi besteld maar miste in de ontvangen bestelling’ Bezorging was 15min te laat terwijl volgens de mail update de bezorger op tijdnia vertrokken maar 20min over wen afstand van 600m heeft gedaan. Al met al teleurstelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

MF
8 januari 2023

De sushi zag er verzorgd uit en was heerlijk!

Chalyne
8 januari 2023
Jo
7 januari 2023

Was gewoon prima!

Dennis Rusman
7 januari 2023

Verbeterpunt, eerder bellen als bestelling later komt dan aangegeven. Dit gebeurde nu pas na bijna 15 minuten. Wel vriendelijke dame aan de telefoon maar zelfs na haar belletje duurde het nog weer bijna 15 minuten voordat de bezorger er was. Overigens ook de bezorger was een vriendelijke knul.

JJ
7 januari 2023

Constant hoge kwaliteit!

Anoniem
3 januari 2023

Hele lekkere sushi en op de aangegeven bezorgd. Top!

Anoniem
3 januari 2023
Ankie
1 januari 2022

Heerlijk!!

Vogelezang
1 januari 2022

Was weer heerlijk!

Tine
1 januari 2022
Trudy van Weeghel
31 december 2022

Genoten, was erg goed, vonden alleen de sojasaus erg waterig en dun vergeleken met de originele

Diane
31 december 2022
Gitta
31 december 2022

Sommige rollen wat rommelig in elkaar gezet, wrs was het erg druk. Bezorger was ook erg laat, maar daar hebben wij begrip voor, soms is het gewoon te druk en weinig personeel.

Ditte
31 december 2022

Prima op tijd bezorgd en super vers.

Krzysztof
30 december 2022
Mar
29 december 2022

Heel lekker en perfecte bezorging!! Zeker een aanrader.

Verboom
28 december 2022
AH
27 december 2022

Zelfs met kerst super op tijd! Heerlijke sushi en warme krokante tempura. Fijn dat je ook kunt aangeven als je geen stokjes, wasabi, gember, etc wilt. Wel jammer dat er geen sausje bij de ebi tempura zat.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martyna
27 december 2022

Super lekker! Mijn favoriet

Esther v
26 december 2022

Vandaag op tweede kerstdag hadden we diverse dingen besteld, het was mega druk zodat we even moesten wachten op onze afhaalbestelling. Maar dat zijn altijd de momenten dat de kwaliteit naar voren komt! Alles was top!! Wat was het heerlijk!! Tot snel weer !

Yvonne
26 december 2022

Gisteravond besteld. Bezorging prima in orde, Wat een mooie schotel, zag er smaakvol uit en het smaakte voortreffelijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Linda
25 december 2022

Lekker eten, snelle bezorging, uitstekende communicatie over bezorgtijd.

Jan Julianus
25 december 2022

Een heerlijke Sushi Family Box!

Prins
24 december 2022

Heerlijk!!!!

Tamara
20 december 2022

Heerlijk!!

Hoek
19 december 2022

Bezorger was keurig netjes en beleefd De kwaliteit was dir keer minder goed dan eerdere keren dat we besteld hebben

ae
16 december 2022
Carlijn de Jong
16 december 2022

45 minuten te laat met bezorgen. Wel snel gebeld dat het later werd maar alsnog een tijd zitten wachten. En bijna koude ebi Fry bij aflevering. Tussen de email dat de bezorger is betrokken en de daadwerkelijke bezorging zat een half uur wat echt de afstand niet is.. jammer. De compensatie van 4 extra sushi heb ik wel echt gewaardeerd!

WFG van der Ploeg7
13 december 2022

Sashima was nog half bevroren

Mike
11 december 2022

Vond het minder goed als normaal. De spicy tuna roll zat echt heel weinig tot geen tonijn in terwijl het erop en erin hoort te zitten. Hij was ook niet goed gerold want elk stukje viel uit elkaar als je hem oppakte. Zonde!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bianca
11 december 2022

Goede topkwaliteit sushi, ging wat verkeerd bij ophalen maar hebben ze keurig hersteld. Dank

Neil Duffin
10 december 2022

Always great food from here.. Thank you very much.. Until the next time 😊

Eef
10 december 2022

Altijd weer even vers en lekker!

Nelleke
9 december 2022

Het was heerlijk weer

Jessica
8 december 2022

Nadst we 2 weken geleden hier al ontzettend lekkere sushi hadden gegeten, deze keer de poké bowls geprobeerd. Ook om je vingers bij op te eten. Zeker voor herhaling vatbaar... De bowls zaten zeer zorgvuldig verpakt. En ook supersnel bezorgd. Top!!!

EEFJE
7 december 2022

Een dag vooruit bestelling geplaatst. Volgende dag kort van te voren werden wij gebeld dat de bestelling i.v.m. drukte later zou komen. Dit werd door Mr. Sushi elegant opgelost ......... extra sushi en toegezegd 15% korting. ZO KAN HET OOK ‼️ 🧡❤️telijk dank !

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Charlotte
6 december 2022

Op tijd, zag er netjes uit, smaakte prima.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saskia van Asperdt
2 december 2022
Anouk
1 december 2022

Netjes gebeld nadat de bestelling iets later zou zijn.

Sija
30 november 2022
Maaike
30 november 2022
jens
27 november 2022
Hillary
25 november 2022

Prima bezorging, op tijd en het was weer heerlijk!

Mar
25 november 2022

Enige verbeterpunt: Duidelijk aangegeven staat ook gemarkeerd op de bon geen wasabi en gember. Toch zit het bij mijn bestelling.

Silvia
25 november 2022

Top snelle aflevering en heerlijk gegeten.

Louise
25 november 2022

Super lekkere sushi. Je proeft dat er verse producten gebruikt worden. Hoop keus ook! Helaas was de bezorging misgegaan: 3 van mijn 6 items miste. Bij nabellen bleek de helft van mijn bestelling vergeten te zijn door personeel en nog op de toonbank te staan. De overige items zijn netjes nabezorgd. Maar ik moest hierdoor helaas wel nog 20 minuten extra wachten.

Rina
25 november 2022

Wij bestellen altijd de sensation box. Normaal gesproken helemaal top en 5 sterren waard. Deze keer echt mindere kwaliteit. De garnalen waren niet krokant, gebakken uitjes ontbraken en te weinig sushirijst bij softshell zalm en crispy garnaal. Jammer! Hoop echt dat het een volgende ronde weer vertrouwde kwaliteit is.

Margje
24 november 2022
Charlotte
22 november 2022

Heerlijke sushi. We kregen veel wasabi, sojasaus en gember! Top! Helaas geen stokjes gekregen, maar kan gebeuren.

J G
21 november 2022

Lekkere sushi. Advies: als je een duurzame optie geeft zoals geen gember of soyasaus, geef het dan ook niet mee! Dat is raar toch?

Dian
21 november 2022

Al vaker besteld maar deze keer viel de sushi tegen. Rommelig qua opmaak, veel rijst en stukjes vielen snel uit elkaar. Ik ben beter gewend van jullie! Hopelijk volgende keer weer volledig genieten. Bezorging was overigens tiptop in orde!

HJ
21 november 2022

Heerlijke sushi, bezorging was iets later maar het regende pijpenstelen dus was logisch. Ga zeker vaker bestellen. Prijs/kwaliteit erg hoog!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gus
20 november 2022

Altijd lekker en vers

Martens
20 november 2022

Het was heerlijk ...prijs kwaliteit ook. Merci

Michelle van Bohemen
18 november 2022

Mijn dochter wordt helemaal blij van kleine oranje vis eitjes op haar komkommer sushi, echt top meegedacht met ons Mr. Sushi!! Je had het blijde gezichtje moeten zien! Bedankt Mr. Sushi! Wordt gewaardeerd!

Marijke Beelen
18 november 2022

De sushi de luxe schotel was heerlijk! We hebben genoten.

Lo
18 november 2022

Geleverde sushi was lekker. Warme gerechten waren koud. Levering was 25 min later dan aangegeven.

Sabine
14 november 2022
Leonie
12 november 2022

Bezorging duurde bijna 2 uur, dame aan de deur bood wel excuses aan. Kan gebeuren. Sushi was lekker alleen vielen sommige stukken van de uramaki’s en futomaki uit elkaar bij het oppakken.

Petra
12 november 2022
Bianca
11 november 2022

Eten is super lekker, maar de bezorging ging jammer genoeg helemaal mis. Na 45 min kwam het eten aan, maar de helft van de bestelling miste. Na gebeld te hebben zou de rest van het eten binnen 15 min worden bezorgd. Na 20 min weer gebeld, het stond nog op de toonbank… uiteindelijk wel bijna de hele bestelling opnieuw gekregen. Mensen waren wel erg netjes. Voor het eten zou ik hier absoluut weer bestellen maar ik hoop wel dat de bezorging dan beter gaat.

Marielle
9 november 2022

Erg lekker!

Amber
7 november 2022
Fransen
7 november 2022

Onze eerste sushi ervaring was heerlijk we hadden gevraagd of ze even erop zetten wat wat was zodat we de volgende keer dat weer kunnen bestellen. Leuke en lekkere ervaring.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Andi
6 november 2022

Lekker vers sushi, op tijd bezorgt

Jolanda
5 november 2022

De crunchy sushi box was een beetje een “rommeltje”. Alles lag schots en scheef in de box. Qua smaak prima. Het eten werd bezorgd op het afgesproken tijdstip erg goed.

Sandra
5 november 2022

De gewone sushi was te koud waardoor de smaak minder uit komt (ws al eerder klaar gemaakt en gekoeld) de rijst is wat slap waardoor ze makkelijk uiteen vallen. Dat is jammer

Hillary
5 november 2022

Bestelling was op tijd, aardige bezorger en de sushi was heerlijk!

Vasilda
5 november 2022

Lekker eten, snelle levering en goede service!

Arina
4 november 2022

Super vers en heerlijk

Chantal
3 november 2022
Jojo
31 oktober 2022

Was lekker en op tijd bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anja
31 oktober 2022

Het was weer een feestje, deze keer een pokebowl besteld en alledrie een andere. Super lekker 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erwin van Brummelen
31 oktober 2022

Netjes op tijd en heerlijk op smaak.

Angelique
30 oktober 2022

Super vers en goed gevuld! Hier gaan we vaker wat bestellen!

Han de Winde
29 oktober 2022

Uitstekende sushi, nigiri en sashimi. Helaas waren de gyoza bijna koud bij aankomst, anders konden we 5 sterren geven.

Jennifer
29 oktober 2022
Frans Verheijden
28 oktober 2022
Melissa Jongen
25 oktober 2022
Thea
23 oktober 2022

Lekker, soms beetje flauw ofzo.

Jessica
23 oktober 2022

Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

Sanne Timmermans
22 oktober 2022

Beste vestiging van Mr. Sushi ! Goede kwaliteit sushi en vriendelijk personeel. Gevraagd om extra unagi saus en mayonaise, zonder probleem ook mee geleverd in bakjes. Helemaal top, wij zullen snel weer bestellen.

Judith
22 oktober 2022

Heerlijke sushi, vriendelijk personeel en ol tijd geleverd!

Rina
22 oktober 2022
Tanja
22 oktober 2022

Was een overheerlijke box!! Wij hebben genoten!

Turnhout
22 oktober 2022

We hebben allen enorm genoten van de sushi. De kwalitiet en presentatie is goed. Ook de service zijn we erg over te spreken.

Cora
21 oktober 2022

Half uur te laat

Yvonne
17 oktober 2022

Ontzettend lekkere pokebowls!

Batenburg
17 oktober 2022

Bezorging was iets verlaat, maar ik werd er netjes over gebeld.

De Jong
16 oktober 2022

Was super!

Jolanda
16 oktober 2022

Geweldige sushi, goede kwaliteit, smaak en geweldige service. Echt een aanrader!

Ditte
15 oktober 2022

Prima. Goed op de hoogte gehouden wanneer de bestelling kwam

Smit
14 oktober 2022

Was weer lekker vers en goed gevuld.

Erik
11 oktober 2022

Sushi was weer erg vers en lekker. Bezorging, er werd netje gebeld dat bezorger 5 a 10 minuten later zou komen, uiteindelijk werd dat een kwartier, voor ons geen probleem.

C. Van Leeuwen
9 oktober 2022

Sushi was goed en lekker. Te weinig stokjes Standaard soja saus bij deze hoeveelheid sushi is echt te weinig. Wij hadden nu genoeg maar alleen omdat we extra besteld hadden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vogelezang
9 oktober 2022
T
8 oktober 2022
Debbie Dijkstra
8 oktober 2022

Sushi was heerlijk en vers. De bezorger was zeer keurig en uitermate vriendelijk!

Anita Assendelft
8 oktober 2022

Was super , ik was laat met bestellen maar werdt netjes gebracht om 10 voor 10 's avonds. Top !!

Beau
6 oktober 2022

Super snel geleverd en een heerlijke frisse smakelijke sushi maaltijd. Het was erg lekker

TS
4 oktober 2022

De levering was precies op tijd. Alle roll sushi (een groot deel van de bezorging) was droog, zo droog dat ze uit elkaar vielen bij aanraking. Bestel regelmatig sushi; dit was mijn eerste keer bij Mr Sushi Voorhout en ik voelde me 160 Euro verloren.

Marit
4 oktober 2022

Het was echt heerijk, smaakte echt vers. Ook bezorging goed op tijd wat fijn was.

Springer
3 oktober 2022

Sushi was goed van grootte structuur en smaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Malon de Kan
2 oktober 2022

Heerlijke pokebowl. Helaas waren jullie de sojasaus vergeten. Iets minder rijst en iets meer van de groenten zou de volgende keer beter zijn!

Marco Vahrmeijer
2 oktober 2022

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten, maar we hebben toch een vraag: hoe krijg je wel gember, wasabi en soya saus; we hebben nu op 2 verschillende manieren besteld (niet-niet en wel-niet) maar in beide gevallen helaas geen saus etc.

Reactie van Mr. Sushi

Beste Marco, hartelijk bedankt voor uw bericht! Sojasaus, gember, wasabi en stokjes zitten automatisch bij de sushi, tenzij een van de opties is geselecteerd zoals 'Ik wil GEEN soyasaus ontvangen!'. Bij pokebowls zitten geen wasabi, gember of sojasaus. U kunt ook altijd nog een extra algemene opmerking maken bij de bestelling waarin u aangeeft graag sojasaus e.d. te ontvangen. Vriendelijke groeten.

Leonie Petit
2 oktober 2022

Al een paar keer besteld en kwaliteit is super! Echter dit keer een verbeterpuntje, de edamame boontjes waren denk ik niet lang genoeg gekookt. Boontjes kwamen moeilijk uit de schil en waren nog een beetje hard. Heb ze zelf nog even verder gekookt en dat werkte.

Rutger
1 oktober 2022

Smaak was heerlijk, alleen de rijst was niet plakkerig genoeg dit keer de sushi viel uit elkaar

RB
1 oktober 2022

3x ebi waren te lang door gebakken (zonde) 1 gegeten andere weg gegooid. Box C was niet top sommige rolls vielen uit elkaar. Was niet echt lekker… we zijn beter gewend!

Mieke
1 oktober 2022

Netjes verpakt. Super vers. Heerlijk gegeten.

Michel
30 september 2022

Goeie Sushi. Aanwinst voor het dorp

Sushilover
30 september 2022

Heerlijke sushi, veel keuze, iets teveel frituur, waarom niet een lekker soepje erbij of meer salade. Helaas de wasabi en soja vergeten, volgende keer extra. Succes !

Rina
30 september 2022

Helemaal top!

Nicoline
30 september 2022

De Flamed Lovers Box is een aanrader. Heerlijke sushi, alles supervers!

Reimond Hol
28 september 2022

Misschien wat meer stokjes om te eten met zo’n grote bestelling. Verder top.

Vincent
25 september 2022

3 kwartier te laat, wel netjes gebeld en een kortingcode gekregen. Prima ervaring verder

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A.
25 september 2022

Ruim 1uur op de bestelling moeten wachten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dennis Rusman
25 september 2022

Eten heerlijk, wachttijd op eten echt te lang. Wel netjes en vriendelijk geholpen aan de bali . Jammer dat site dicht werd gezet voor andere klanten door drukte.

Turenhout
24 september 2022

Bestelling online besteld. Een fancy dinner box Bestelling was later klaar dan online afgesproken ze hadden het erg druk ,goed teken vind ik ,de sushi word per bestelling gerold dus top vers. Leuk box met genoeg soorten voor iedereen. Heerlijke smaken sushi ,leuk opgemaakt . Zeker weten de moeite waard en voor herhaling . Complimenten aan het personeel.

Ton
24 september 2022
Andrew Tate
23 september 2022

Erg goed!

Nathalie
21 september 2022

Lekkerste sushi!!

Marjo de Fluiter
21 september 2022

Heerlijk!!

amber
20 september 2022

De edamame boontjes waren erg hard. Dat was jammer want ik had ze gekozen als dubbele topping bij mijn poke bowl. Verder was de poke bowl goed gevuld.

Kimberly
20 september 2022

Snelle bezorging. Prima kwaliteit!!

Andrew Tate
18 september 2022

3.9/5 Erg smakelijk! De pokebowl is erg goed! alleen vind ik het enorm jammer dat Mr. Sushi geen wasabi en of soja saus levert bij de pokebowl. 1.50 voor een klein flesje soja of wassabi is gewoon jammer.

Suzanne
15 september 2022

Supersnelle bezorging, heerlijke sushi

Dennis
15 september 2022

Sushi was ok, jammer dat ze voor gerold waren rijst was wat harder en proefde niet vers

Konni
14 september 2022

Super lekker 😋

Saar
13 september 2022

Fijne vegan opties. Lekkere sushi. Verwachte bezorgtijd en daadwerkelijke tijd van bezorging kwamen niet overeen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M Vahrmeijer
11 september 2022

Gisteren de supreme sushi box besteld, deze werd keurig op tijd bezorgd en de kwaliteit was inderdaad supreme. We hebben er met 3 personen heerlijk van gegeten en bestellen zeker nog een keer!!

A.H. Rensen
10 september 2022

Helaas waren alle hapjes koud en aan elkaar geplakt in een zakje. Bestelde 18:00 en het kwam 19:25 aan en ik woon om de hoek. Sushi was wel heerlijk

Astrid
8 september 2022

Oeps nog maar opnieuw want ik vergat de sterren! Voor de eerste keer besteld want de sushi foto’s zagen er zooo lekker uit en toen ik de echte sushi in mijn mondje stopte wowww “delicious” dikke complimenten hoor loved it!!! :b Groetjes van een sushilover!

Ceet
8 september 2022

Topp, super lekker

Deborah
8 september 2022

Was super lekker, vers en mooi gepresenteerd. Bezorging was exact op afgesproken tijd.

Joyce
8 september 2022
Arthur
7 september 2022

Pokebowl was heerlijk en zag er ook nog eens fraaie uit.

Nel Nuhn
5 september 2022

Heerlijk gegeten,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Onderwater
4 september 2022

Warme gerechten waren niet echt heel warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton Slingerland
4 september 2022

Heerlijke sushi gegeten. Ruime keuze en snelle levering.

Ghazella
4 september 2022

Eerste bestelling bij mr. Sushi. Het was echt heerlijk! Sushi was erg vers. Ze belden ook netjes dat de bestelling 15 minuten later zou zijn. Aanrader!

Jasmine Perdaan
3 september 2022

Heerlijke sushi, bezorging was alleen wat trager. Eta was 18.35 en kwam rond 19.05 aan

Irene
3 september 2022

Het was heerlijk lekker vers en snel

Debby
2 september 2022

Bestelling netjes op tijd bezorgd. Voor het eerst bij jullie besteld en aangenaam verrast. Je merkt dat alles vers is klaargemaakt. We hebben heerlijk gegeten.

Martijn
2 september 2022

De sushi was erg lekker, vers en goed klaargemaakt. De beef roll met truffelsaus viel een beetje tegen, de (ros)bief was niet meer supervers. Ik moest mijn bestelling wel zelf gaan halen want voor bezorgen kon ik de cijfers van de postcode niet ingeven ( veld was grijs in de Safari browser op mijn iPad) dus toen heb ik moeten kiezen voor afhalen.

Bianca
1 september 2022
Amber
31 augustus 2022

De sushi was heerlijk! Vriendelijk personeel en klaar op de afgesproken tijd, dankjulliewel! ♡

Marlijn
30 augustus 2022

Snel bezorgd en erg lekker

K Lubbers
30 augustus 2022

We hebben weer zitten smullen. Het eten was weer super lekker. De bezorgtijden was weer lekker weer snek Tot snel maar weer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dominic
29 augustus 2022

Lekkere sushi en goeie hoeveelheid.

Henneke
29 augustus 2022

Lekkere sushi voor een prima prijs. De California sushi viel wel een beetje uit elkaar. Rijst plakte niet goed genoeg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marcel
29 augustus 2022

Vriendelijke bezorger en eten koud en warm apart verpakt. kwaliteit was prima. Nori vel bij handroll was wat taai.

Sonja
28 augustus 2022

Wij hebben al bij diverse zaken Sushi afgehaald en daar zit altijd wel een verschillende smaakbeleving tussen. Dat is heel persoonlijk Deze sushi smaakte heerlijk, maar wij misten net dat laatste vleugje smaak? We kunnen niet goed uitleggen wat dat dan precies is. Waarschijnlijk dus ook erg persoonlijk. Wij komen zeker nog eens terug!!

EEFJE
28 augustus 2022

Op het gebied van SUSHI zijn wij wel e.e.a. gewend maar deze BOX was fantastisch ! VERS, MOOI AFGEWERKT, GIED VERPAKT en HEERLIJK van SMAAK ‼️ 🥢🍣🍱🍤🍶

Luca
27 augustus 2022

Voor de tweede keer besteld en was weer heerlijk! Nu poke-bowls besteld en net zo lekker als de sushi! 1 poke-bowl moest glutenvrij en dat is super gegaan! Dachten heel lief mee en zo had iedereen heerlijk avondeten!

Tim
27 augustus 2022

Vond 't eigenlijk iets matige sushi. Te veel rijst en de ingredienten waren vlak qua smaak. Zeker niet slecht, maar moest meer soja gebruiken dan ik gewend ben om 't lekker te maken

Petra
27 augustus 2022

Heerlijk, geen commentaar. De bexorging was ook zeer stipt.

Yvonne Tijdgat
26 augustus 2022

Echt de lekkerste sushi. Ik ben niet voor niets vaste klant. 👍

Lisa
25 augustus 2022
Tonny Kraehe -Kuijper
25 augustus 2022

Eten was goed, alleen zat er een haar in een van de sushirollen, dat was wat minder.

Ronald van Weezel
25 augustus 2022

Het is makkelijk om een bestelling te plaatsen . Bij afhalen heel vriendelijk team.. Mooie presentatie produkt en goede smaak

Peter
25 augustus 2022

We hebben in een week al tweemaal Sushi gehaald. De poke bowl salmon maar ook de Uramaki waren erg lekker. De winkel is netjes en het personeel aardig. Een aanwinst voor Voorhout.

Astrid
23 augustus 2022

Supersnelle levering!!!

Bianca
22 augustus 2022
Luca
22 augustus 2022

Heerlijke sushi! Er is op de website veel keuze en dus echt voor ieder wat wils. Naast dat het erg lekker smaakt ziet het er ook nog prachtig uit. Echt een aanrader, we gaan zeker vaker bestellen!

Timo van Zundert
21 augustus 2022
San
21 augustus 2022

Heerlijke sushi.

B D W
19 augustus 2022

Eten was heel goed, alleen wel al de tweede keer dat er iets vergeten was en dat de wachttijd veel langer dan aangegeven.

Marjolein
19 augustus 2022

Zelf een poke bowl samengesteld, maar thuis kwam ik er echter dat er bij beide bowls de dressing was vergeten. Vanwege tijdgebrek had ik geen tijd om terug te gaan. Ondanks de vergeten dressing was het wel lekker.

Valery
18 augustus 2022

Ik vond het wat lastig om een box te kiezen, omdat geen enkele echt had wat ik wilde, dus uiteindelijk maar losse sushi bij elkaar gekozen en de prijs viel uiteindelijk wel mee. Box was natuurlijk goedkoper geweest, maar nu kreeg ik precies wat ik wilde. De sushi zelf was ook heel lekker, dus kom zeker weer terug voor meer. Kreeg berichtje toen de bezorger vertrok, heel handig want ik begon me net af te vragen of er iets mis was gegaan en waar bleef hij, maar was gewoon een beetje later dan aangevraagd.

Voorhout
18 augustus 2022

Heerlijke verse sushi, snel geleverd. Geprobeerd en voor herhaling vatbaar!

Fieneke
18 augustus 2022
Marco
17 augustus 2022
Rob Adelaar
17 augustus 2022

vaak besteld bij mr. Sushi in Alkmaar in het verleden (toen ik daar nog woonde) en vol verwachting bij de zojuist geopende vestiging in Voorhout besteld. Op zich was het oke maar toch leek ons de gebruikte rijst wat flauw (waterig) van smaak. Mogelijk dat dit een incident is geweest dus een volgende keer zullen we zien of het beter is. Verder alles keurig in orde.

Marco
17 augustus 2022

De crunchy sushi is echt heerlijk!

Danielle Groenewoud
16 augustus 2022

Hoeveelheid weinig, slecht gerold, weinig rijst, sushi viel uit elkaar

Frank
16 augustus 2022

Erg lekker en vers.

Anoniem
16 augustus 2022

De aangegeven besteltijd (60 min.) werd ruim 1,5 uur. Zelfs nadat ik een telefoontje kreeg dat de bestelling nu direct de deur uitging, heb ik nog 25 minuten gewacht en werd er geïrriteerd gereageerd toen ik vroeg hoe het zolang kon duren vanaf het telefoontje tot aan mijn huis. De afstand is max 10 minuten met de auto.

Mike
15 augustus 2022

Sushi’s waren heerlijk alleen vielen een aantal stukken uit elkaar als je hem oppakten.

Vd Berg
15 augustus 2022

Heerlijk verse sushi. Ook erg vriendelijke medewerkers. Het was de eerste keer, maar hier zal ik zeker vaker sushi bestellen.

H
15 augustus 2022
Juliette
14 augustus 2022

We hadden de box Sushi de lux. Was erg lekker en werd geleverd in een hele mooi ronde doos. Echt een leuke presentatie.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Boy Van Der Steen
14 augustus 2022

Heerlijke sushi! Lekker vers en goed van smaak! Fijn dat er een mooie deal bij was zoals de free roll! Wel was de sushi eentonig van smaak.

Eva
13 augustus 2022

Prima sushi. Wat goed dat er ook wordt gelet op vermindering van verpakking en voedselverspilling.

Loman
13 augustus 2022

Prima kwaliteit, super vers. Complimenten voor de winkel en zeker het personeel. Jammer dat jullie niet in Katwijk bezorgen, maar 10 minuten met de auto om zelf te halen gaat prima.

M.A.
13 augustus 2022

Een uur later bezorgd dan verwacht. We moesten er zelf achteraan bellen om te vragen of het nog kwam.

M.koppert
13 augustus 2022

Top!

Steve
12 augustus 2022

Heerlijk gegeten👌🏾 Maar dat sla om het op te vullen in sushi box zou ik lekker weg laten ;) voor de rest was het top.

Jacqueline
11 augustus 2022

Heerlijke verse Sushi!

Rick
11 augustus 2022
Robin
10 augustus 2022
Hanneke
10 augustus 2022

Op tijd gebracht, heel vers en super lekker! We gaan dit vaker doen!

Nicol
9 augustus 2022

Message left to replace the rice with salad and I still got rice in the build your own poke bowl. Half an hour late delivery.

Thea
9 augustus 2022

Lekker eten. Indicatie voor bezorgen was 19.10 en het kwam pas half uur later…

Rosa
8 augustus 2022

Heerlijke poke bowl, iets te veel rijst naar mijn smaak, maar ik kom zeker terug!

Mark
7 augustus 2022

Rijst en rollen waren top, overall was alles prima. Tonijn is niet vers, lijkt wel diepvries. Ebi fry mag ook wel wat knapperiger. Zalm rollen daarnaast waren wel weer nice.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Vogelezang
7 augustus 2022

Was echt heerlijk!

Barmentloo
6 augustus 2022
Harrie de hengst
6 augustus 2022

Heel lekker gegeten

Anoniem
6 augustus 2022

Heerlijke sushi

Verdel
5 augustus 2022

Heel erg lekker!

Iris
5 augustus 2022

Heerlijke pokebowls!

Sabine
5 augustus 2022

Heerlijke sushi, best ook aardig wat variatie in vegetarische sushi. Twee minpunten: - Heel weinig edamame boontjes in een bakje (stuk of tien), echt belachelijk zo weinig (zie foto’s die ik via Facebook Messenger geen gestuurd - de mini loempia’s waren taai. Doordat ze in een afgesloten plastic bakje zaten; dit blijft in bijv. een papieren zakje veel beter/knapperiger

Natasja
5 augustus 2022

Pokebowl spicy tuna erg lekker en ook fijn dat er veggie gyozas zijn!

Van den Burg
4 augustus 2022

Heerlijke sushi! Extreme verse sushi en goede verse vis. Onze bestellingen gaan er zeker vaker komen! :)

Corine
4 augustus 2022

Heerlijke Poke bowl, ga zeynog eens

Scholten
4 augustus 2022

Voor het eerst besteld bij Mr. Sushi en het was heerlijk! De crispy box was verrukkelijk en ook echt crispy. Ook de warme bites waren lekker. Ook goed ingepakt om warm te houden. Snelle bezorging en zeker voor herhaling vatbaar.

Hans de Vries
3 augustus 2022

In het algemeen mooi, vers vis en genoeg soya saus en wasabi. De maki's hadden wat koeler kunnen zijn gehouden....

Lori
2 augustus 2022

Erg lekker!! Vers gemaakt! Voor herhaling vatbaar.

Mike
1 augustus 2022

Had 2 rollen besteld maar 1 van de 2 rollen viel helemaal uit elkaar echt zonde zeker als je er €14,50 voor betaald. Ga er wel van uit dat je een goeie rol krijgt voor dat geld.

Geeke
1 augustus 2022

De sushi was heerlijk vers gemaakt. Alleen de smaak was wat vlak. Het leek erop dat de sushirijst niet op smaak was gemaakt

Maartje
1 augustus 2022
Ramon Hoogeveen
31 juli 2022
Els Schaap
31 juli 2022
Elise van Vliet
31 juli 2022

Heerlijke verse poké bowl, op tijd bezorgd. Goede service ook (er ging iets mis, maar dat werd keurig rechtgezet. Daar win je klanten mee). Wij komen zeker terug 😃

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D. van der Plas
31 juli 2022

Heerlijke sushi, voor herhaling vatbaar!

Nicole
31 juli 2022

Zeer vlotte bezorging en een zeer geslaagde bestelling. Alle hapjes even heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De Wit
31 juli 2022
Neil Duffin
31 juli 2022

Snel geleverd. Binnen 30 minuten. Top kwaliteit. Heerlijk eten. Tot de volgende keer 😋😋

Guido
30 juli 2022

Heerlijk gegeten!

Leonie
30 juli 2022

Lekkere poke bowl en hele snelle bezorging. Voor herhaling vatbaar!

Jorieke Van kampen
28 juli 2022

Eerste bestelling bij jullie. Was erg lekker, zag er mooi uit, was zeer vers! De bezorger was netjes optijd!

Kim
28 juli 2022

Makkelijk te bestellen via de app. Gelijk alle acties in 1 opslag op je scherm Heerlijke verse gerechten. De garnalen kroketjes zijn een succes bij zoonlief. De poke bowl was heerlijk vers, en was ruim belegd ook de zalm was ruim aanwezig. Je krijgt netjes een mail met de verwachte bezorgtijd, hier zaten ze elke keer ruim voor. Wij hebben heerlijk genoten en zullen snel weer bestellen

-
28 juli 2022
Patrick
27 juli 2022

Heerlijke verse sushi. Goede prijs kwaliteit verhouding, snel weer bestellen!

Kim lubbers
27 juli 2022
Voorhouter
26 juli 2022

Goede sushi voor een nette prijs !

Sandra
26 juli 2022

De sushi was heerlijk, goed verpakt en op tijd geleverd. Helaas zaten de stokjes om mee te eten er niet bij.

Jeroen Kasteel
25 juli 2022

Zeer smakelijk en vers..ik hoop van harte dat jullie deze kwaliteit vast weten te houden, in tegenstelling tot andere lokale Sushi bezorgers...levering was trouwens ook zeer netjes op tijd, bezorger ook correcte jongen...

Dennis
25 juli 2022

Sushi was prima van smaak maar niet bijzonder. Best prijzig voor wat je krijgt kwa vis zit er bijna niks in de rol vergeleken andere zaken. We misten een roll die werdt na bellen later gebracht met wat extra’s dat hadden ze goed opgelost.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

JJteV
25 juli 2022

Poke bowl vega en poke bowl zalm waren goed. Rijst was prima. Weinig verschillende ingrediënten, maar dat vinden wij prima. Ze pasten goed bij elkaar en wij vinden dat lekkerder dan bijvoorbeeld met rode kool. Porties waren ook ruim.

JJteV
25 juli 2022

Nooit meer Ah sushi Edo! Deze sushi sake maki en tekka maki van zalm en tonijn is veel lekkerder. Ik zag wel dat deze box in 2 dagen tijd €1,25 duurder is geworden. Dat gaat wel erg hard.

Enriquita Tolintin
25 juli 2022

Alles was goed tot de volgende bestelling

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen Hoogendorp
24 juli 2022
K
24 juli 2022

Netjes verzorgd, aardige mensen, en het allerbelangrijkst: vers en erg lekker. Een aanwinst voor Voorhout!

Roos
23 juli 2022

Lekkere sushi, snel geleverd!

De Wit
23 juli 2022

Voor het eerst hier eten besteld, nieuw in ons dorp. Het eten was heerlijk, tot nu toe de beste denk. Mr sushi is voor ons een blijvertje. Dat de bezorging wat langer duurde (45min) laat alleen maar zien dat het eten vers is, dus we bestellen de volgende keer gewoon lekker op tijd. Echt super lekker!

Heerlijk
22 juli 2022
Corstiaan
21 juli 2022

Het was lekkere sushi En hij was op tijd klaar

Zima Małgorzata
20 juli 2022

Alles was lekker

Nor Elebiary
19 juli 2022

Vriendelijke personeel!