Bewertungen von Mr. Sushi Voorhout
Neue Beurteilungen
BFHD
Vooral de vegan kipnuggets en zalm sashimi
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Marc
Joy Mosterd
Ramona
Sushi besteld en kreeg een indicatie bezorgtijd van twee uur later, dat vind ik al schrikbarend. Vervolgens drie keer gebeld en werd er gezegd dat de bezorger onderweg was. Na 3 uur was de sushi er eindelijk. Om kwart voor tien đ. De kwaliteit is echt perfect, maar wel jammer dat er vanuit mr. sushi zelf geen belletje kwam. Ook is er een kortingscode belooft aangezien er voor ruim âŹ100 besteld was, maar helaas geen kortingscode. Een overweging of ik de volgende keer nog wel bestel.
Schipper
Helaas 45minuten later bezorgd ...... De stokjes, wasabi en soja vergeten. Ook vielen de sushirolletjes snel uit elkaar. In het verleden een veel betere ervaring gehad. Viel nu dus tegen.
Antwort von Mr. Sushi
Hi, onze oprechte excuses voor uw negatieve ervaring met bestellen... Bel ons gerust even om dit aan te geven, dan denken we graag mee in een oplossing. Mochten we telefonisch niet bereikbaar zijn, mag u ook altijd even mailen.
Jolanda Kranenburg
Heerlijk gegeten, stipt op tijd gebracht, helemaal top!!
Stef Heemskerk
het duurde 2,5 uur om te bezorgen, we waren best hongerig. het eten was wel mega lekker. mvr aan de telefoon was begripvol
Antwort von Mr. Sushi
Hi Stef, onze oprechte excuses voor uw negatieve ervaring met bestellen... Bel ons gerust even om dit aan te geven, dan denken we graag mee in een compensatie. Mochten we telefonisch niet bereikbaar zijn, mag u ook altijd even mailen.
Eugene Roebroeck
De goede kwaliteit die we van jullie gewend zijn
Yvette Smit
Heb alleen 1 vraagje had mijn eerste bestelling 10 van de 30 punten gespaard, en kreeg nu weer 10 van de 30 punten gespaard. Klopt dit?
Yup
Kim
Altijd hele lekker sushi. Bezorging is alleen altijd te laat. Paar keer al gehad dat het een uur te laat was.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Kim, onze oprechte excuses voor uw negatieve ervaring met bestellen... Bel ons gerust even om dit aan te geven, dan denken we graag mee in een oplossing. Mochten we telefonisch niet bereikbaar zijn, mag u ook altijd even mailen. Daarnaast gaan we aan de slag met uw feedback.
Evie
18.10 besteld, 20:30 pas ontvangen. Toen was mijn visite al naar huis.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Evie, onze oprechte excuses voor uw negatieve ervaring met bestellen... Bel ons gerust even om dit aan te geven, dan denken we graag mee in een oplossing. Mochten we telefonisch niet bereikbaar zijn, mag u ook altijd even mailen.
Anoniem
Besteld, tijd doorgegeven en bestelling werd keurig op tijd geleverd. Bowls waren heerlijk.
Sanne van Wijnen
Duurde zoals altijd weer heel lang met bezorgen, om 19:00 uur besteld en om 21:30 zaten we te eten⊠Om 21:00 uur gebeld en dan kunnen ze ineens snel een bezorger sturen, als ik een uur eerder had gebeld, had ik dan ook eerder mân bestelling gekregen..? De sushi was wel erg lekker.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Sanne, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u netjes voor een volgende bestelling.
Anoniem
BF Haas
Sushi is ok maar als je zo lang moet wachten vergaat je de eetlust. Bestelling 1,5 uur te laat bezorgd, ruim 3 uur na het plaatsen van de bestelling. Misschien wat minder bestellingen aannemen?
Antwort von Mr. Sushi
Hi, onze oprechte excuses voor de lange bezorgtijd. Mail ons nog eventjes, dan compenseren we u netjes voor een volgende bestelling. We gaan daarnaast aan de slag met uw feedback.
Alexander
Goedenavond. Ruim 2uur gewacht op het eten en ook nog eens saaie harde smaakloze sushi ontvangen. Lang in de koelkast laten liggen? Snap dat jullie druk zijn, maar bel dan even netjes en breng dan op zân minst verse sushi. Eerste maar direct laatste keer!
Antwort von Mr. Sushi
Beste Alexander, zodra de bestelling is geplaatst ontvangt u van ons een bevestiging met de verwachte levertijd, maar deze kan natuurlijk afwijken. Met name in het weekend tussen 17:00 en 19:00 uur is het wat drukker, maar daar proberen we u altijd zo goed mogelijk over te informeren. Onze excuses als dit niet is gebeurd. Onze sushi wordt vers per bestelling bereid met dagverse producten, dus van een koelkast na het rollen is geen sprake. Als u de box C saai vond zou u natuurlijk onze specials kunnen proberen ;)
JJteV
Heerlijke extra flamed salmon!
Fem
Top!!
Menno
De bezorger was vriendelijk. Hij bracht de bestelling met een lach. En ook nog mooi op tijd. En de sushi was ook top
Louis Koopman
het was weer heerlijk, bedankt!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Thea
Tempura Ebi niet heel warm en afwerking beetje rommelig van sushi rolls
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Thea, jammer dat u dit zo ervaren heeft. Weet dat u ons altijd even mag bellen als er iets niet naar wens is. Dan kijken we samen of er een passende oplossing mogelijk is.
Joyce
Jullie kwamen 45 min later dan was afgesproken. Vervolgens zit de helft van de bestelling er niet bij. Dus nog eens 30 minuten wachten. Ik heb dus uiteindelijk alleen zitten eten omdat mijn dochter moest werken en niet langer kon wachten. Het enige wat er gezegd wordt is ja, sorry. Dat vind ik echt wel heel minimaal. Jullie hoeven mij echt geen gratis maaltijd te geven maar enige vorm van compensatie is wel gepast.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Joyce, via deze weg alsnog onze oprechte excuses voor de vertraging en incompleetheid van uw bestelling. Mail ons nog eventjes, dan proberen we u passend te compenseren voor een volgende bestelling.
LB
Heerlijk en meer dan voldoende
Judith
Heerlijke sushi. Perfect van smaak, vers en mooi van formaat. Netjes op tijd bezorgd.
Rob
Bestelling kwam keurig op tijd en was overheerlijk!
Rob
Monique
Het was weer top!
Petra
v
Op tijd en super kwaliteit!
Linessa
De blonde dame aan de kassa was vriendelijk en behulpzaam ten top. Zelfs nadat ik een verkeerde bestelling doorgaf met aanvullingen heeft ze me teruggebeld voordat ik aankwam om het op te halen Ik kreeg zelfs âŹ2,50 terug omdat de juiste bestelling âŹ2,50 goedkoper was en zij dat direct en correct had aangegeven Eerste keer bestellen en blijf het voortaan hier doen.
Maaike
Lekkere sushi, volgens afspraak binnen een nette tijd geleverd
Yvette Smit
Was de eerste keer dat ik bij u bestelde, maar zeker niet de laatste keer. We hebben genoten, het was heerlijk.
Jamie
Sushi en vegetarische gyozaâs besteld maar helaas gyoza met kip ontvangen. Gebeld, waarna nieuwe gyozaâs werden bezorgd maar wederom helaas gyozaâs met kip. Dit was helaas niet de eerste keerâŠ
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Antwort von Mr. Sushi
De twee porties gyoza's die u van ons heeft ontvangen waren vegetarisch. We nemen dieetwensen en allergieën zeer serieus, dus nadat u belde de verkeerde gyoza's te hebben ontvangen hebben we u een portie nagestuurd waarbij we kunnen garanderen dat er geen kip in zit. Er zitten diverse groenten in, waaronder kool, wat er misschien op zou kunnen lijken. We zijn sinds enkele maanden geleden veranderd van merk. De oude waren groenig aan de buitenkant, deze niet, misschien dat dit verwarring kan veroorzaken. Bij verdere twijfel bent u natuurlijk van harte welkom in de zaak. Desalniettemin hopen we dat alles heeft gesmaakt!
E.
Als een klant om 19:45 1 sushi rol besteld en het om 21:45 pas bezorgd krijgt mag je wel even laten weten of het nog nut heeft. Bizar lang 2 uur wachten op 1 sushi rol.
Sterre
Anoniem
De sushi was lekker, maar het duurde 2 uur voordat mijn bestelling werd bezorgd.
Cindy
Was heerlijk, heb weer gesmuld van valle vegan gerechtjes.
Femke
Overheerlijk!!!!!!!
Bart
iets later dan gevraagd, maar netjes gebeld om dit door te geven
Theo
Eten besteld en de verwachte bezorgtijd was 1905. Om 1910 keurig een telefoontje dat het druk was en bestelling klaar stond, maar ze op de bezorger aan het wachten waren. En ze zo snel mogelijk kwamen. Kan altijd iets gebeuren dat het later gaat worden dan gepland. Maar dat men even belt stel ik dan wel zeer op prijs. En dan wachten we zonder problemen iets langer op de heerlijke sushi!!
Jaap
Werd vrij laat bezorgd en er zat geen saus bij de dim-sum. Verder prima.
Yona
Food is always good, the delivery is otherwise⊠its getting slower and slower⊠lastnight we only got the food 1 hour after the time it was supposed to arrive.. the time we ordered sushi before was also the same, way too late we had to call..
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Vera
Sammi
Lekker sushi en op de vrijdag avond netjes binnen een uur bezorgt!
R.Hoek
Esther
Smakelijke poke bowls, supersnel bezorgd
Cindy
Heerlijk en vers!
Nora martina
Jacq
Angela de Jong
Eten was heerlijk, vriendelijke bezorging. De loempiaatjes konden wel iets warmer maar verder alles okĂ© đ
Antwort von Mr. Sushi
Zullen de volgende keer extra ons best doen om de snacks warm te bezorgen. Fijn dat u alsnog lekker gegeten heeft Angela!
A De Paolis
De sushi was een paar maanden geleden beter en lekkerder . De laatste tijd lijkt het alsof het in de doos is gegooid en afgeleverd. En vaak wordt de beschrijving niet gelezen. De bezorger stond om 22.00 uur aan de deur met schetterende muziek in de auto.
Antwort von Mr. Sushi
Volgens onze statistieken is deze bestelling om 18:50 uur geleverd door een fietsbezorger. Als u overlast heeft, zou u de volgende keer direct telefonisch contact kunnen opnemen zodat we kunnen uitzoeken wat er aan de hand is?
Nora martina
JJteV
Top als altijd!
Pieter
Rond 17:30 besteld met de knop 'Direct' (of iets dergelijks). Daarop kwam de mail met levering 18:55. Dus pas na 1,5 uur onze Sushi op tafel. Dit is veel te lang voor lokale bezorging.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Pieter, u kunt bij ons inderdaad de optie 'zo snel mogelijk bezorgen' selecteren. In verband met extreme drukte viel dit later uit deze avond. Onze excuses voor het ongemak. U kunt uw bestelling altijd nog even (telefonisch) annuleren als de bezorgtijd u niet uitkomt, direct na ontvangst van de mail met verwachte bezorgtijd.
Jan-Herman
Gewoon weer als vanouds goede sushi. Alleen qua bezorgtijd zaten ze er een beetje naast: ruim 25 minuten na het verwachte bezorgmoment kwam de email dat de bestelling net was verzonden en deze verscheen uiteindelijk 40 minuten âte laatâ. Kan gebeuren, zeker op een drukke zaterdag
Antwort von Mr. Sushi
Hi Jan-Herman, onze oprechte excuses voor het lange wachten dit keer. Fijn dat u alsnog lekker heeft gegeten.
Lynn
De sushi was weer heerlijk!
Henk Kelfkens
Best prima en lekker, helaas waren de warme dingen alleen maar klef en zompig. Echt zonde, het zal onderweg wel erg druk geweest zijn.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Henk, wat vervelend om te horen dat de snacks niet naar wens waren dit keer. Aarzel niet om bij ontevredenheid even contact met ons op te nemen. Hopelijk kunnen we dit dan netjes voor u oplossen.
Jeroen
Het eten was erg lekker, alleen de teri yaki saus vergeten dat had het echt af gemaakt
Antwort von Mr. Sushi
Hi Jeroen, onze excuses hiervoor. Zullen er de volgende keer extra op letten!
Jeanine van Paridon
Helaas kwam de bezorging 40 minuten na de aangegeven bezorgtijd. Normaal zou dit niet zo'n groot probleem zijn, maar ivm verdere afspraken later op de avond werd het een snelle hap ipv uitgebreid tafelen en genieten van de sushi.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Jeanine, onze welgemeende excuses voor het ongemak. Neem nog even contact met ons op per mail, dan compenseren we u netjes voor een volgende bestelling en proberen we dan weer goed op tijd te zijn!
Vd berg
Heerlijke verse sushi! Netjes op tijd! Top!
Kimberly
Te lekkere sushi! Verder had ik aangegeven dat ik jarig was en hadden ze een ballon aan de tas vastgemaakt. Van dat soort kleine dingen kan genieten! đ
Jacqueline
Vandaag zeer slechte ervaring gehad. De free roll werd niet geleverd omdat ik ook van jullie een korting van ⏠5,00 had gekregen ivm het plaatsen van regelmatige beoordeling. Na telefonisch overleg wist jullie medewerkster van geen wijken maar het kan toch niet zo zijn dat jullie âŹ5 geven maar dan de Freeroll skippen bij de bestelling. Ben heel ontevreden hierover !!!!
Antwort von Mr. Sushi
Bedankt voor de review! Excuus als het niet van te voren duidelijk was, maar de freeroll code werkt alleen bij bestellingen van 30 euro of meer. Daarbij kunnen er niet meerdere actiecodes tegelijk worden gebruikt bij een bestelling. Hopelijk heeft alles gesmaakt en verloopt de communicatie de volgende keer beter :)
M.de Boer
Het eten was lekker. Bij de pokebowl zou wat meer groenten mogen en wat minder rijst. De smaak was goed. De tijd van bestellen tot bezorgen was een uur, idealiter mag dit wat korter. Het was een zondag mogelijk was het druk. De smaak maakte het wachten goed.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Anneke
Heel lekker gegeten. Toppie!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Esther
Een héérlijke pokébowl besteld! Goede kwaliteit!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Jeanet van den Bosch-
Altijd op tijd en heerlijk eten
Juliette
Gitta
Tijd niet besteld omdat ik de vorige keer niet echt tevreden was. Het is echt nu stuk beter en netter gemaakt.
Christine de Kruijk
Anoniem
Van schie
1ste x besteld en helaas 3 uur op ons eten gewacht , we weten helAs niet of de kwaliteit normaal beter is vonden het nu tegenvallen , wel gelijk netjes exscuses, voor het zo laat komen vanwege de feestweek ook , vond de prijs wel heel voordellig voor wat je krijgt
Martin
Lynn
Bob
Ewelina
Het duurde twee uur voordat mijn bestelling er was:((
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
peter sjaardema
Diana
Wij hebben hier al vaak besteld en elke keer is het weer perfect. Heerlijk gegeten!!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Beau Staal
Willemijn
Op tijd geleverd, vriendelijke bezorger sushi smaakte heerlijk
Guido Schmitt
Prima kwaliteit en wat we besteld hadden.
A
Eveline
De krokante sushi was Louw echt tegen het koud aan qe hadden maar 1 paar stokjes en 1 flesje sojasaus Erg jammer normaal altijd lekker Vandaag viel het zo tegen plus we hadden maar 4 plakjes zalm inplaats van 6 ook erg jammer .........
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Lars Jirka
De bezorging duurde verschrikkelijk lang na de tijd die is aangeboden dat t bezorgt zou worden duurde het een uur later en geen sorry of op de hoogte gehouden dat het later zou komen heb ook gebeld en toen werd er gezegd dat het binnen 10 minuten er was heb toen nog een half uur moeten wachten verder was het eten wel goed
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
joanna
lekkerđ
Neil Duffin
We hebben altijd heerlijk eten hier. Tot de volgende keer â€ïž
Rick
EEFJE
đ¶ïžđŁđ±đ€đ„ąđđđ
Claire DĂŒnnebacke
j. van dalen
Was weer heerlijk!
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Cees
Esther
Zeer goede sushi! Wat leuk dat je er iets extraâs bij kreeg mbv de freesushi bon.
Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.
Wouter
Annelies Hoek
Kregen de bestelling een half uur laterâŠ. Is al vaker gebeurd. Werden wel gebeld maar kregen niks erbij als goedmaker.
Antwort von Mr. Sushi
Hi Annelies, excuses voor de vertraging bij de bezorging... Excuses voor het ongemak. Neemt u even per mail contact met ons op, dan compenseren wij u voor een volgende bestelling.
Hanny
Prima poke bowl, maar altijd mist er iets. Soya moet ik expliciet vermelden anders krijg ik te weinig. En dit keer weer slechts Ă©Ă©n keer gember gehad. Wat kan ik doen om onze bestelling compleet te ontvangen (ik heb dit al eerder gemeld).
Antwort von Mr. Sushi
Bedankt voor de reactie en fijn dat u de poke bowls prima vindt! Poke bowls zijn voorzien van een eigen saus en worden standaard geleverd zonder stokjes, sojasaus, gember of wasabi. Dit wordt normaal alleen bijgeleverd bij sushi. U kunt het altijd bijbestellen. Excuus voor de verwarring als u het er soms wel per ongeluk bijgeleverd krijgt ;)
Rasha
Het was so fresh .. vol met smaak netjes in de boxen gezet de medewerkers waren ook erg vriendelijk đ€
Carla
Het was weer fantastisch!!!
Chris Van den berg
Wederom weer heerlijk gegeten. En mooi op de aangegeven tijd bezorgd
Jasmijn
Mathijs Vahrmeyer
Topđđ»
Antwort von Mr. Sushi
Hi Ramona, onze oprechte excuses voor uw negatieve ervaring met bestellen... Mail ons graag nog eventjes, dan lossen we het alsnog graag met u op.